onsdag 14 november 2012

November.

Hej,

jag är så trött.

Jag trivs inte riktigt på mitt jobb.

Jag blir bara stelare efter mitt yogapass.

På fredag skriver jag AT-tentan och det känns väl sådär. Imorgon har jag på mig att lära mig allt som fattas. Det kan bara gå bra. Har jag tur och det kommer rätt frågor, så. Inte betahydroxysmörsyra, således.

Kommer jag bara i håg allvarlig psykiskt störning, oundgängligt behov av dygnet runt-vård och motsätter sig vård/kan ej ta grundad ställning (= kriterierna för tvångsvård enligt LPT) så har jag åtminstone ett par poäng.

Jag är så trött att jag helst vill bli sittande här i soffan, men jag ska vara klok och rimlig och gå till sängs, och sova och studera och tenta. Ska jag.

Sedan kanske skriva mer blogg, men det är en annan fråga.



Inga kommentarer: