söndag 17 maj 2015

Om bloggläsande:

Det gäller ju av förklarliga skäl inte den som läser detta, men att det finns människor som är helt ointresserade av personliga bloggar. Att det finns människor som inte ens läser bloggar av personer de känner. Att det finns så många av mina vänner och bekanta som vet om att den här bloggen finns men inte läser den ens ibland.

Det är märkligt för mig.

Å andra sidan tillhör jag den avart av nutidsmänniska som inte ser tv-serier. Varken på TV eller Netflix eller nedladdat eller på något annat vis. En gång följde jag Ally McBeal, tillsammans med min pappa. Jo, Scrubs följde jag och Sanna ihop när vi delade lägenhet. Jag såg första säsongen av Historieätarna på SVTplay. Men det är det.

Det är väl märkligt, ja?


Och: HEJ! du jag känner som trots allt läser detta. 

Inga kommentarer: