onsdag 5 december 2007

<3

Rubriken läses alltså maximalt hällörat åt höger. Då ska det likna ett hjärta. Inte den anatomiska strukturen, men väl symbolen.

I alla fall, nu med mitt musikbloggande (hepp hepp!) vill jag bara tillägga

hjärta! Radiohead - There there (The boney king of nowhere)

Fantastisk låt.

Jag sitter i datasalen på Institutionen för kvinnor och barns hälsa och skriver skuldavskrivnings-pm och krämar LastFMs webradio och har det bra. Och det där var en låt som får mig att vilja kolla upp Radiohead igen, jag slutade lyssna på dem någonstans vid Amnesiac, men det verkar varit ett beslut som tål att revideras.

Ja, det var bara det. Nu, tillbaka till Kalla kriget och vild utlåning till u-länderna för att hävda sina geopolitiska intressen. Så befriande olikt internmedicin.

2 kommentarer:

stina sa...

Vad har egentligen skuldavskrivning med medicin att göra, undrar jag försiktigt? På institutionen för.... har en körkollega till mig disputerat. Numera skriver han nationell handlingsplan på något ställe jag har glömt bort.

Yes. Intressant värre. Fika på fredag? Be in touch.

Anonym sa...

Jag har alltid tänkt att man skall hålla örat åt vänster, och då ser det ut som en kram. Där ser man.