onsdag 3 oktober 2012

Stream of consciousness

Hej.

Tänkte blogga lite mer och se om det känns som en bra grej.

Är snuvig och nyser och undrar vem av alla jävla virospatienter som smittat mig.

På samma tema: blir lite till mig när folk är sjuka på riktigt på vårdcentralen. När de har en diagnos, eller ett rödlysande labsvar, eller ett riktigt tydligt undersökningsfynd.

Googlar som en dåre på jobbet. Plus läkemedelsboken. Tänker inte ens skämmas för det. Fem och ett halvt år på universitetet har i alla fall lärt mig hur man googlar för att få bättre träffar än Familjeliv och Flashback. Och dessutom att sålla bland dessa träffar...

Har stickat en ugglemössa som blev lite kort (och ja, man ska peta upp och sticka om, det ska man, ska bara sucka lite först), stickar nu pulsvärmare till Sanna. Här näst: benvärmare.

Längtar överallt och ingenstans. Längtar sol. Höstlöven har börjat falla nu, det är fortfarande vackert men det är en tidsfråga. Lite sistasol på eldsfärgerna, det önskar jag mig.

Måste måste lägga mig i tid, upp halv sju utan pardon om jag ska med bussen. Det här pendlandet, ja fan. Säger bara det.

Godnatt.

Inga kommentarer: