torsdag 29 november 2007

Fotodagbok!

Titta, det var väl bra länge sen?


Här var det fin natur utanför Floggan. Promenad i solljus i lördags. Det satt som en smäck. Natur och solljus!

Här var det yours truly med karakteristiskt röd nos.

Fågel! En koltrast. Jag kom inte närmre än så här, men det kan ju vara lite arty?

Floggan i mitt människohjärta.

Någon hade parkerat en barnvagn, med lås och allt, borta vid Kvarnbo. Outgrundligheten.

Änder vid Fyrisån. Jag och Johan var och kikade på dem igår, och de var mycket söta. Johan är andfantast. Dock vägrar han att medverka på internet hur som helst...


Vad övrigt är återkommer jag med. Två romandagar kvar nu, jag håller på och drar ihop handlingen och det kommer bli fina fisken. Jag känner mig redan ganska duktig, men jag kommer vara odräglig så här dags i morgon. Särskilt om jag även har klarat internmedicintentan, vilket jag kommer att få reda på i morgon, också.

Toodels.

Inga kommentarer: