tisdag 31 mars 2009

Ämlig i vårens tid

Småsjuk, mycket trött. Postat projektarbetet för gott och utbytt vänligheter med min handledare. Är egentligen ledig till tredjedag påsk men jag hade tänkt göra en massa trevliga saker som inte inkluderar en jäklarns förkylning.

Vi har haft körhelg, det var roligt, det är dock också lite skönt att den är över. Jag har haft spindeltrådar överallt och givetvis glömt saker också, men så får det vara, allt blir inte perfekt men det var verkligen bra nog. Och roligt, icke att förglömma! Och det var full nostalgi med sovsäck och lägerkänsla.



Idag ska jag ta mig utanför dörren, och rensa rummet en smula, och se om mina knapphålskills finns kvar. Jorå. Alldeles strax ska jag gå från datorn också. Och sen kanske jag ska toppa med ett bra blogginlägg mot slutet av dan, vad vet man.

Livstecken kombinerat med gnäll, var detta. Tjing!

2 kommentarer:

stina sa...

Huäh, på mina körhelger brukar vi åtminstone få sova i sängar. Lite mer sådär CIVILISERAT. (och medelålders) :)

Karin sa...

Jo, de är ju unga och friska, de små liven i min kör. (Men det har börjat ett par människor födda -82 i kören, det är fabulöst, jag är nog bara fjärde eller femte äldst nu.) Och så är det budgetvarianten. Men mm, sängar. :)