fredag 14 mars 2008

Meddelas (tyvärr) endast på detta sätt:

(För det är ju så löjligt svårt att ge beröm, och man vet ju aldrig, jag skulle googla på mig själv ibland om jag inte hade ett så tråkigt vanligt namn.)

M, AT-läkare i Mora, du var en sann fröjd att ha som handledare. Snäll och trevlig och pedagogisk. Jag lovar att ge mina framtida patienter paracetamol som grundsmärtlindring, och att tänka på att inte ge NSAID till astmatiker. Och det gör inte ett dugg att du berättade om hur man reponerar en radiusfraktur för mig två gånger fast jag var på kirurgplacering, det var matnyttigt och dessutom är få saker så roliga som att lyssna på någon som är entusiastisk för ett ämne.
Nu är jag extra pepp inför ortopedin nästa vecka.

Ändrad 27/7 2009: nu får du fanken sluta googla dig själv! Ett år senare, liksom. :)

Inga kommentarer: