fredag 30 maj 2008

Here comes summer.

Hej bloggen.

Idag: kirurgitentamen. Gick kanske. Jag fick tre poäng under godkänt när jag rättade mig själv, men det brukar uppkomma mystiska bonuspoäng av typen "du försökte ju och det var inte helt åt helvete", så jag tänker mig att det gick ändå.
Ortopedidelen däremot är trygg och säker. Karpaltunnelsyndrom är det bästa!

Ikväll går jag på V-Dala-körens vårkonsert, och grillar med klassen. Det är ganska enkelt. Tills dess tänkte jag mig gräsmatta och jordgubbar.

På måndag börjar jag jobba. Någon gång i nästa vecka beställer jag mig en dator, tror jag, om jag bara kan bestämma mig för vilken, och så där. Men i alla fall. Sen kommer det bli alldeles för mycket av det här.

Just nu är det alldeles för mycket av det här också, faktiskt. Ut vill jag. Ut ska jag. Sommarlovshelg, hej och välkommen! Jag har längtat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte kommentera igår, men det ville inte. Egentligen sa jag bara grattis till att ha skrivit tentan, hoppas du klarade det! Och vad roligt med en ny dator! Jag har svårt att minnas att du inte har Lillvit längre; varje gång du skriver något på internet föreställer jag mig att det är genom henne.

Anonym sa...

jag säger som sanna: grattis till avklarad och förhoppningsvis godkänd tenta! och till sommarlovshelg och till ny dator. jag tycker du tog rätt beslut. angående dator alltså :)