onsdag 6 februari 2013

Gnöl.

Tänkte ägna dagens inlägg åt att klaga på bilister som inte använder blinkers, bara för att det inte är någon annan bil i närheten. Som inte förstår att det är lättare även för cyklister och fotgängare om vi vet om ni tänker svänga eller ej.

Fast det var väl egentligen det jag tänkt säga, bara.

Är omotiverat sur på småsaker just nu, fast jag egentligen haft en ganska bra dag. Är också sur på att det har snöat igen, och så jävla mycket på en gång, så att cykelbanorna är typ ofarbara, och att jag ska ut till Ulleråker imorgon. Är sur för att jag borde tvätta håret igen imorgon, och att jag då inte får riktigt så mycket sovmorgon som jag skulle haft annars. Är sur för att garnet till min kofta är på uppehällningen, så att det kanske blir korta töntiga ärmar på den.

Ja herregud. Sura jävla jag. Ska stoppa mig i sängen och hålla en tumme för att vakna på rätt sida om mig själv imorgon.

Sömn löser allt, ja?

Inga kommentarer: