lördag 2 mars 2013

Kläder:

så sjukt tråkigt just nu.

Växlar mellan svart trikåkjol, svart/grårandig trikåkjol, randig trikåklänning och grå denimklänning. Allt annat är antingen obekvämt eller för kort vid det här laget.

Till detta svart eller mörkblå t-shirt, alternativ svart, vinrött, mörkblått eller möjligen grönt linne.

Koftmässigt har jag mina vanliga och knäpper en knapp eller två. Men det blir ju inte så hemskt festligt ändå. Och färg, det får jag peta in med hjälp av strumpbyxorna. Var glad där när det var plusgrader och jag kunde dra på de lite tunnare (gult! rött!), hoppas på mer av detta.

Sex veckor kvar. (Jag kör med två veckor efter beräknat här, det är lika bra, tänker jag. Om man är en sån som gillar att föreställa sig det värsta så är man, då är det lika bra att ge efter.) Sen tar det väl ett bra tag innan man kryper i pennkjolarna, men det där som gick de första månaderna av havandeskapet borde väl kunna fungera ganska snart, ja?

Inga kommentarer: